Längesen

Ni kan vara lugna jag har inte gått och tänkt på jobbet konstant i två veckor.. Nä jag har haft det myspys.

Julafton var toppen. Fick mycket jag önskat mig och lite till och det är BRA! Snyggaste ridbyxorna i världen är jag numera ägare till lika så Sex and the City filmen.
Mycket fin och underhållande film och dom jag delade denna upplevelsen med var inga andra än mina söta killkompisar. Dom var kanske inte sjukt roade av filmen, tyckte mest att kvinnor är knas och det är vi nog? Fast gud vad fin garderob... =)

Idag har det förberetts nyårsfirande. 3:e året nu som man håller fest.. Men kul ska det bli, det mesta är nu inhandlat och det är bara städning och lagning av mat som är kvar.... puh.

Nä nog om detta, ses och hörs!

TAKE CARE :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är duktig du Erika:) Ses på nyår:)

2008-12-29 @ 20:31:13
URL: http://elinrosen.blogg.se/
Postat av: Emma K

erika är en duktig flicka, hon kan både sy & sticka, om ni inte detta tror, kan ni fråga hennes mor :) Ses på nyår babe!

2008-12-30 @ 08:05:08
URL: http://emmaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0