Landäng

God middag!

Jag vaknade kl 09.00 idag och mådde som en prinsessa, ingen bakfylla, ingen trötthet, ingen allmän dålighet SKÖNT!

Sen åkte Mammsen och jag till landäng i Skurup. Jag har inte varit i en hästaffär på jag vet inte hur länge, falsterbo var senast och det var ett halvår sen och då gick vi knappt i butikerna.. Men det var underbart! Fan jag vilket shoppningsug jag fick, nästan close till när man är i skoaffären. Jag köpte två par ridbyxor (ett par får jag i julklapp) kyra K ridhanskar, två fleecetäcken och en grimma till Zefina, hundgodis och ett gosedjur till Senja och kattgodis till Xantos och Simon. Jag VILL ha nya burbury lindor (som matchar det nya täcket) nytt schbrack, nytt träns, ny snygg ridjacka från Kyra K och lite annat smått och gott.
Endast ett problem, jag har noll pengar och det är snuskigt dyrt med hästgrejor. SNUSKIGT!

Snart ska jag rida dressyrlektion för Lotta i mitt nya underställ och mina nya ridbyxor (kritsträcksrandiga) fas i en hoppsadel! SUGER!

Saknar <3

Hahah såg nyss att mitt USBminne heter PLUTTAN. hahaha
Lägger in en bild från den eller två. Dom ör inte bra! syns att det är ett fyllo som klickat på knappen ;)

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0