Julgran&julskinka&Annika&Nyår

Idag var det min sista arbetsdag.. inte för alltid men för detta året :) Idag har vi bara julfixat, det har aldrig hänt innan men jag känner liksom att jag är inte är färdig med allt jag borde ha gjort och det skaver på samvetet och det suger! Sen när brydde jag mig om mitt jobb så mycket? Förresten alla ni som har mitt arbetsnummer (växlen) Ring dit för då får ni höra mig prata in ett meddelande både på svenska och utrikiska. FINT!
Nä nog om jobbet.. nu måste jag slappna av och tänka på LEDIGHETEN som ligger framför mig. GUTT!

Julafton i morgon exakt ett år sen sen sist, trevligt! Ska till kusinerna och fira mysigt mysigt! Sen är det juldagen och den ska tillbringas med Ännki Pännki och hennes bönder på tingvalla.. =) Sen är det trettondagsafton och perikles på tingvalla (jag vet att det är igen) MEN måste se P :) MEN VAD SKA JAG GÖRA PÅ NYÅRSAFTON? Nu har ändå Cajsa,jag och Filip ordnat fest två år i rad och då tänker man kanske någon vänlig själ som vill bjuda på fest detta året men ICKE. Blir kanske brudarna och jag? Inte helt fel!

Ajja Annika kom hem idag, så det blir väl en rökrunda med henne ikväll men FÖRST Julgranspyntande, julskinka och mys med familjen :)

Bye bye
None

Som Lena PH säger.. JAG ÅNGRAR INGENTING inte av detta året iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0