Handboll

Idag har jag varit på handboll, spanat på svettiga muskulösa killar/män i en ich en halv timme.
Inte helt fel..
Handboll är faktiskt rätt kul, händer ju mycket, sen blir jag så jävla inne i matchen och skulle blitt sjukt sur om de förlorade.. men se det gjorde dom inte, matchen fick en vändning och dom vann. Tur var väl det Österporthallen brast ut i total lycka... :) Härlig sport det dära mycket glädje och sorg.

Fast jag måste ju hålla med vissa om att det är ju IFK Ystad som har alla hetingar och YIF har inte lika många, min stora favorit är numera Pierre Hammarstrand. Han är liksom snyggast.
Nästa bild!

Bäst måste jag nog säga var KR eller HK eller SG. Tror att den sist nämnde gjorde allra bäst ifrån sig!

haha roligt citat från matchen: Skövde kommer in blir presenterade. YIF kommer in till robbie's let me entertain you mörkt och eld och blir presenterade. riktigt maffigt. Sen precis innan matchen ska börjar så säger speakern; jag måste ju få presentera kvällens "torkare" (alltså dom som springer ut när domaren blåser timeout för en svettig man har blötat ner golvet och torkar tort). Speakern presenterar dom med namn och allt.... hahaha
"jaja hur går det med din handboll karriär då? Jo den går framåt just nu är jag första torkare på YIFs hemmamatcher..."
Stackars killar!

Det var allt!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0