Frukost på jobb

Tur säger jag! Jag har fortfarande jobb, i varje fall halvtidsjobb i två veckor till. Det är najs!
Även om mitt kära yrke har mist allt som kallas för utmaningar kommer jag ändå sakna det, Så många fina människor här liksom.
 
Fast vad ska man ta och göra restarande tid, jag menar den andra halva då jag inte jobbar.. hm.. inga pengar ingen lägenhet.. KUL? NÄ Men jag får väl fixa det.. mitt nya städbolag kommer kankse slå stort vem vet..

Jag måste bara påpeka en sak. Visst vi har råkat ut för en jordbävning, inte ens det jordskalv, det var absolut läskigt jag kan ine säga något annat MEN för helvete vi svenskar borde skaffa oss ett liv! Är det ingen här som har koll på vad som händer i övriga världen, där dör människor varje dag och vi klagar över att ett jordskalv gjorde så att katten sprang och gömde sig.. Jag tycker att det brister lite i respekt. Det var till och med någon som ringde in till radion och sa att dom tänkte hoppa från 4:e vångingen... OKEY? hahahhaha.. jag blir så glad över att människor kan vara så fruktansvärt korkade..Klart att man blev rädd först, väldigt obehaglig känsla MEN sen måste man ju börja tänka.-. Vad hände EGENTLIGEN? Dom jag jag tycker hela världen borde tycka synd om är mina aquariefiskar.. Ett spel trillade ner på deras bo, krossade taket som ramlade ner i aquariet. Glas ÖVERALLT. Det är LÄSKIGT det kunde ha DÖDAT dom stackarna. Men nu hände inget så nu simmar dom runt som vanligt utan tak. TUR.

Nä nu ska jag jobba!

TAKE CARE!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha.. Din bild ser ut som någon destruktiv EMO-bild. Inträngd av samhället och förpassad till ett skåp. Symboliskt, Erika.

2008-12-19 @ 09:29:07
URL: http://cajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0