Fredag

Det är svingutt! OCH jag har inget att göra.. inte bjuden på någon fest.. Skönt faktiskt.. men har folket glömt bort mig?
Nä jag ska inte vara så nojig.
 
Dagen har bestått av julklappar, skämt, julkramar, godis och en hel del stress! Galet men kul!

Jag fick fin fina julklappar av jobb. Jag har i för sig valt dom och slagit in dom till ALLA. Fy vad snäll jag har varit hoppas jag får en fin present av tomten :)
Jo jag fick en julklapp till, ett USB minne med en AQ-logga med alla bilder från julfesten på av MR =) Så nu har jag alla bilder och dom ska nog visas några av dom iaf.

Min nya profilbild är från festen, sjuk, jag fick för mig att jag nog skulle kunna få plats i skåpet, det gick nästan att stänga.. *stolt*

Nä nu ska jag coh min lugna fredag äta middag och ta sig till stallet!

SMACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0