könbytare kjell och kompani..

haha vem handlar en sådan? En på jobb har gjort det.. är han nu mera tjej, eller ar han tjej innan?
Mycket svåra fråga ställs på jobbet..=)

Jag har tröttna lite på att skriva här , behövde den mest när jag var nere, vilket kankse inte är så kul för er att läsa om.. men nu är jag glad och trivs med tillvaron, även om det fattas lite saker så är jag ändå lycklig, eller ja något åt det håller:)

Just nu pratar ja med annika på msn, och det är bra! Fast då kan jag inte koncentrera mig på bloggskrivandet:)

Match imon, fest i helgen

Saker jag ser framemot:

AFRIKA

ROSKILDE

USA

Fortsätt ni andra att skriva blogg, det är kul att läsa!

TAKE CARE:)



Kommentarer
Postat av: Emma

det är kul att läsa din också, fortsätt du med :) PUSSSSSS

2008-04-16 @ 08:04:54
URL: http://emmaak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0