I found your picture today..

Sitter här och lyssnar på Sheryl Crow. Grym brud.. tänk å sjunga så.. Aslänge sen jag hörde picture, underbar låt påminner om good old days:)



Duffy riktigt bra musik hon med=) och Bonnie Taylor. Så sätt i gång å lyssna

Nu ska jag kila till stallet och dricka mig fyll på vin. Imon är det vattenpipa och white russian, kb med mina old roomies:D Erika goes..wie.. hoppas på en saftig efterfest:)

"Pain is temporary Glory is forever" Putte, du är allt bra söt du;)

Hade varit underbart att få följa med pågarna till Hamburg på torsdag, män nopp jag får sitta i min stol på jobbet..hähä..:)

Nä såg att Cajsa ringt.. nu ska jag kila!

TAKE CARE :D

Been fuelin' up on cocaine and whisky
Wish I had a good girl to miss me

I been waitin' on you for a long time
Fuelin' up on heartaches and cheap wine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0