Baby, Im letting you go..

Jepps så är det.. det känns konstigt men man måste liksom välja! Ibland tänker jag bara wtf?? Men ja det är inte värt det i slutändan.. Härligt samtal vi hade dock.

Jag behöver en MAN. Någon man ser en framtid med, tänk jag har börja tänka så.. då är det nog dax..
det är dax att börja mogna nu, en mogen en behövs.. jepps mogen

Imorgon är det handbollsmatch i gbg och sen utgång. Ska bli riktigt, riktigt najs :D Fan vad det ska raggas.. eller ja med måtta.. Har ju börjat tänka lite annorlunda nu.

Nu ska jag sova..! får se vad som händer valborg har nu två alternativ så det akn bara bli bra:D

TAKE CARE:)

Hästarfotbollhästarfotbollhästarfotboll??? Vad ska man välja??? De blir nog bara häst. Zefina är det finaste jag äger!

ett ps till: Jag ska skriva ett prov i danmark nästa fre... kunde dom inte sagt de tidigare.. Va fan??? det bir nog inte lätt det här med Veterinär i DK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0